HONDA CRX K20 N/A + NITORUS (11 SEC CAR)
Na samom početku texta želimo da se zahvalimo našim sponzorima “Agrinatura” i ” Autodijelovi Falan” i svakako naš stalni sponzor koji želi da ostane anoniman, koji su nam pomogli da odvozimo ovu utrku.
Želim da pohvalim organizatora Krešimir Šimić na savršeno organizovanom eventu i pored svih nepredviđenih situacija sve je proteklo u najboljem redu.
Petak je za trening i nove gume
Već u petak poslijepodne stižemo na stazu taman po otvaranju treninga i odmah smo skinuli auto sa prikolice da odvozimo nekoliko run-ova. Sada već na novim gumama HOOSIER c02. Kao i u većini slučajeva i ovaj put smo napravili malu greškua to je što prethodno nismo ispraznili rezervoar i nasuli svježe gorivo pa samo odmah dobili indikaciju da se u motoru javljaju “nokovi”. Brzo smo to ispravili nasuvši svježe gorivo i pravac startna linija.
Proba bez i sa nitrom
Bez velike gužve imali smo mogućnost da testiramo auto sa nitrom i bez. Već prvi run auto se ponaša fenomenalno i svaki naredni sve bolji, gume i grip bolji nego ikad.
Svaki put do tada nitro smo “pucali” treću i četvrtu brzinu, jer se lansiramo iz druge, u želji za boljim vremenom odlučujemo nitro koristiti i u drugoj brzini.
Savršen start, čim smo dostigli željene obrtaje aktiviramo nitro i tu je bio kraj kvačilu, nažalost lamela nije izdržala što možete čuti na VIDEU.
Vec po povratku nazad, sacekali smo da se kvačilo ohladi, provjerili stanje koliko smo mogli. Nakon što smo prodiskutovali cijelokupnu situaciju i s obzirom da je poslijednja trka u sezoni odlučili smo da ćemo subotu voziti bez nitra, a nedelju da idemo sa full potencijalom pa kako bude…. P
Subota, prvi dan vožnje bez nitra
Već prvi zvanični dan utrke, preko 200 automobila prijavljenih, treninzi idu kako je već i najavljeno.
Kako je jučerašnja odluka bila da ovaj dan vozimo bez nitra i ne znamo u kakvom nam stanju kvacilo prijavljujemo klasu 13….
Kada smo došli na red da vozimo klasu, ravnamo se sa svojim parom i kreće utrka. Sve je odlično vozi se pun gas bez nitra i naravno probijanje klase već u prvoj vožnji. U tom momentu maleno razočanjere što nećemo nastaviti voziti ali to je prošlo odmah po uzimanju slipa od mjerne ekipe. Dakle ukupno vrijeme je 12,545s,dok je vrijeme auta 11,955s što je za nas odličan rezultat da smo sa atmosferom uspjeli zagaziti u 11 sekundi bez nitra. Vožnju možete pogledati na videu ispod.
Nedelja, drugi dan
Već po dogovoru nedelju nastupamo sa punim potencijalom ali i dalje ranjeni lošim kvačilom krenuli smo pa nek se raspadne sve. Svjesni da je auto sposobno da bez problema vozi 12 klasu i da budemo više nego konkurentni prijavljujemo 12-ku.
Ponovo na startnoj poziciji složeni sa svojim parom ravnamo se na ćelije. Lanisramo se i krajem oka primjećujem upaljenu lampicu za redligh. Iako sam bio siguran da nisam napravio redlight ne dovodim u pitanje mjernu opremu i vraćam se nazad, dobijam svoj slip i vidim da je vrijeme auta već dubooooko u 11. Klubske kolege me ubjeđuju da nisam napravio redlight i pokazuju mi usporeni video na kojem se vidi tačno da je auto mirovalo u trenutku kada je upaljena lampica i da se tek počinje kretati po paljenju zelenih. Nismo reagovali nikako jer kao što smo napisali nikad ne dovodimo u pitanje mjernu opremu.
Međutim kako se nastavilo sa utrkama sve češće su se dešavali redlight-ovi dok jedan od takmičara nije regaovao. Tada su iz mjerne ekipe objasnili da na startu postoji i treća ćelija (guard beam) koja je veoma blizu drugoj za ravnanje tako da ukoliko se poravnate preduboko na drugu ćeliju moguće je da prijavi redlight iako auto stoji. Tako da je to meni lično ostala misterija oko toga ali čeka nas još utrka i još lova na niža vremena. Ispod se nalaze videa sa redlight-om pa sami procijenite i napišite u komentaru šta mislite. Do iduće utrke hvala organizatoru, hvala Aleksandar Djuka na ustupljenom videu , hvala mjernoj ekipi 402.brod i svima koji na bilo koji način učestvuju na unapređenju ovoga sporta.
Dijelite